Idoler

Har ni några idoler? Jag har några. 
 
Bert
 
 
Åke (nej, inte du pappa..)
 
 
Rudolf (som är väldigt lik en yngre version av min pappa)
 
 
Ankan (hans hund heter Ulla)
 
 
Och mina föräldrar (nu är du med pappa) 
 
Pappa ser sinnesslö ut på bilden, vilket mamma ser ut att vara väldigt nöjd över. De gör bra grejer mest hela tiden: ser till att jag äter ordentligt när jag är hemma, de leker hobbypsykologer ibland och pappa bedriver en cykeltaxitjänst ibland på helgerna när jag behöver bli mött vid bussen. Det enda som saknas nu är att de startar upp ett eget pengatvätteri. Det skulle vara najs. 

Kommentarer
Postat av: Mor

Riktigt bra, ett gott skratt fick vi

2016-04-17 @ 14:08:31

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0