Igår åkte jag hem

10:32 tog jag tåget mot Nyköping. Bara några timmar innan bestämde jag mig för att åka hem. Norrköping är tomt. Hemma hos föräldrarna var det allt annat än tomt - mamma förberedde middag med moster och kusin med familj. Kvällen spenderades ute; vi åt god mat, drack vin och jag fick en varm känsla i magen. 
Idag har jag promenerat, blivit bjuden på frukost och ätit glass i hamnen innan avfärd tillbaka till Norrköping. Nu sitter jag på balkongen, tittar på svalorna och känner mig ensam. Vi kan kalla detta för kontrasternas helg. 

Kommentarer
Postat av: Petrus

oh you! vi får planera en helg och ses snart!

Svar: Ja men jaaa!
Nina

2014-07-08 @ 20:49:56
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0