LYSTRING: jag ska nu berätta om hur bra jag har det och hur glad jag är

Ibland ändras saker.
Som att jag inte behövde servera på lördagens sittning på Trappan, vilket gjorde det möjligt för Fredrika att komma hit i fredags. Vi åt på Texas med Emma, Petra och Glitter, vi blev mätta i magen. Sen kollade vi på fotbollen och blev fulla på vin. Vi vinglade i samlad trupp hem och somnade så fort vi såg kudden. Och det värmer mig att Fredrika vill komma hit, vara med mina kompisar och ta del av mitt liv här. Det är en annan nivå av kul då!
 
En annan sak som förändrades var att jag trots allt bestämde mig för att möta upp kompisarna mina för att följa med ut på lördagen, trots segheten från dagen innan, men detta förändrades inte till någonting bättre alls utan slutade med att jag gick hem istället och kollade på Mamma Mia. Vilket jag kunde ha gjort utan att ha slösat på dyrbara droppar jäger och spökat ut mig - så fett ovärt.
 
Men den tredje och bästa förändring som ägt rum denna helg inträffade idag. Det skedde under inte så roliga omständigheter men för mig måste jag säga att det ändå lönade sig.
Jag fick följa med Emma på En Skam.
Och vet ni; det var så sjukt jävla roligt.
Jag är så nöjd och det här var den bästa söndagsupplevelsen på vääldigt länge. Rekomenderar alla varmt  att ta chansen och gå och kolla. Inte så mycket för Magnus Betnér, men för Soran - som för övrigt svarade på min tweet med ett hjärta. Fattar ni, han skrev ett hjärta till mig. Detta är någonting som är väldigt stort för den lilla Nina som fortfarande finns inom mig, hon kan inte sluta le eller berätta det för sina kompisar. Så bildbevis och muntligt yttrande har redan cirkulerat runt till några.
Nu kan jag somna gott, för jag är glad och är varm i magen, trots att det är söndag.
 
Sov gott kamrater.

Kommentarer
Postat av: honungspojken

Lyllos att du fick svar på din tweet! (mig iggade han oink..)

2013-11-18 @ 00:35:36

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0