sol, huvudvärk & besök - DET ÄR MÅNDAG!

Måndag 25 fabruari 2013. Solen skiner. Mina förhoppningar om våren är här, och den här gången håller jag tummarna så hårt att de nästan vitnar för att det här vädret ska få stanna kvar. JAG BEHÖVER SOL! Det är så underbart. Känner hur kroppen stretar och drar, den vill ut. Ansiktet vill titta rakt upp i solen och så fort jag kom hem för lunch öppnade jag balkongdörren och lät den svala luften strömma in. Fåglarna visar att de lever igen och trottoarerna är fria från snö. Kom igen vädergudarna, visa att ni är på min sida nu.
 
Annars idag så vaknade jag med huvudvärk. Tack.
Det är alltid så kul.
Men skit samma, snart ska jag dra mig tillbaka till skolan. Där väntar seminarium och sen i eftermiddag får jag besök. Mamma och moster Anita ska inspektera hur jag bor och dricka kaffe. Det kommer att bli myz.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0