Då åker vi väl då

Lämnar Norrköping för några dagar.
Ska bege mig mot nordligare breddgrader. Äntligen ska jag få äta farmors frukostbullar och bli klappad på kinden av hennes sträva hand.
Återigen ska jag tassa runt i hennes för långa nattlinne och somna till ljudet av farfars snarkningar. Det ska bli skönt. Och jag har faktiskt längtat.

Vi åker imorgon. Tidigt. Måste därför påbörja resan redan nu. Det tar liksom ingen hänsyn till att det idag har varit en ren och skär skitdag. Har inte alls varit på topp. Mycket att tänka, känna, fokusera på. Måste vara med, fysiskt och psykiskt.

Ringde mamma - började bråka.
Satte mig på tåget och kom på att jag glömt mina hörlurar - började gråta.
Renskrivde mötesprotokoll - höll på att radera hela skiten.

Men men. Nu åker vi.


Kommentarer
Postat av: petti

gos då! jag kramar om dig i huvudet. allting blir nog lite bättre när du får träffa farmor och farfar

Svar: tack! Saknar dig typ redan!!
Nina

2013-02-06 @ 21:39:10
URL: http://aggskal.blogg.se
Postat av: Fredrika

Känner igen det där! Men nu är du påväg och kommer få en jättemysig helg :) Hör av dig när du är hemma igen, puss på fina dig!

2013-02-07 @ 08:13:44

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0