en lägesuppdatering: Här sitter jag.

Vad händer yao? Har helgen varit bra? Längtar ni redan till nästa?
 
 
Jag praktiserar.
Har ätit lunch med Sara och ringt till mamma för att snacka skit.
Jag sitter själv i min praktikanthörna - någonting jag kommer att få göra oftare framöver.
Sitter och hoppas på att några spännande projekt ska dra igång nu!
 
Har fått se det färdiga resultatet av allt filmande som jag fick vara med på för någon vecka sedan, känslan i magen när jag såg filmen var ganska så najs. Det är en informationsfilm som ska användas vid mässor och liknande för ett företag här i Nyköping, och alltså: textningen, animationerna, ljuset och färgerna - så fint. Väldigt kul att få se och vara med om!
 
Annars är det en bilduppgift och en illustration som ockuperar min hjärnverksamhet för tillfället och jag känner mig verkligen som jag ser ut på bilden. Som om jag har simmat rakt in i kaklet, ungefär. Har skissat och skrivit ner mina idéer - men sen då. Måste försöka få ut bilderna jag har i huvudet, de måste få bli konkreta snart, men någonstans på vägen har det tagit stopp.
 
Mitt inspirationsord just nu är bara: KÖTTARÅÅÅ!! så ska försöka göra det. Ciao. 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0