pratar i nattmössan

Hej kamrater!
Jag tänkte bara berätta att dagen har varit ganska så kanonbra.
Det hela började med en helt okej morgon, fick sova till halv nio så ska absolut inte klaga. Föreläsningen som jag sedan cyklade till var väl inte så jättebra men ganska värd ändå. MEN det var efter det som äventyren började!
Jag och Emma tog sedan pendeln till Linkan och Ikea. Denna gång handlades det inte lika mycket, det blev lunch och några förvaringskorgar och om jag blev glad när de passade i lådorna under sängen!
 
Vi köpte godis. Pratade skit. Kollade in allt. Diskuterade allt mellan himmel och jord. Åkte hem.
 
Hemma städades det. Grejer bytte plats, och har en känsla av att jag kommer leva i förvirringens land ett tag, men jag vänjer mig. Sen - en runda på stan, kaffe och mackor framför tv:n. Det har bara känts bra hela dagen.
Nu håller jag på och kalkylerar en grej till ett mycket möjligt visitkort. Och vad passar bättre än att ta en massa bilder på sig själv när man väntar på resultatet....?
 

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Har några visdomsord som jag vill att du skulle få ta del av:
"Att klaga är som att sitta i en gungstol - du har något att göra men du kommer ingenstans".

"Han visste priset på allt, men inte värdet på något".

"Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet".

"Man har alltid tid till det man vill göra".

"Att vara snygg är inte samma sak som att vara vacker".

"Alla letar efter sätt att ändra på världen, men nästan ingen letar efter sätt att ändra på sig själv".
Läs, tänk, fundera och ha en bra dag, Plutten!

2012-11-08 @ 15:10:04

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0