hej kamrater

Oh! Äntligen är den här dagen till enda!
EFter två timmar på tentan började det klia i benen, precis som alla andra gånger, folk börjar skruva på sig och den enda tanken som jag hör riktigt klart och tydligt i huvudet är "SKYNDA! jag vill inte vara kvar här längre!". Jag har ingen förståelse för dem som har med sig mat, tre flaskor vatten och två kilo godis till en tenta, vad gör dom hela tiden? De sitter ju oftast kvar till typ 18, men skriver de verkligen effektivt under tiden?
För att jag ska kunna sitta så länge måste det verkligen krävas. NEVER - det går emot min natur. Snabbt in, snabbt ut - det är mer min tentamelodi.
Men, jag tror i alla fall att det gick bra, helt okej, hyfsat. Hoppas att det räcker till ett godkänt, det måste det göra.

Nu ska jag sova. Har skrivit lite olika förslag på text till min projektgrupp, en kort text som ska beskriva en affisch vi har gjort (som jag för övrigt måste visa) som ska skickas in imorgon. Plus att jag har skrivit på en uppgift om storytelling, det gick bra tills jag skulle komma på ett bra slut. Tror inte att mitt alternativa slut kommer uppskattas så mycket "Sen dog alla." så jag får nog suga på den karamellen till imorgon.

Ser man att jag är trött? Det var en retorisk fråga som inte kräver något svar.

mitt ben ser ju gigantiskt ut.. men, det är bara en petites som inte förtjänar någon uppmärksamhet! titta på mitt fina hår istället.

Kommentarer
Postat av: emame

i love you big leg, Det är den som gör att du springer så fort!

2012-03-09 @ 11:04:49
URL: http://emwie.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det ser ut som om du skulle behöva åka på en spa-helg. Sköt om dig!

2012-03-09 @ 12:56:46

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0