Det känns redan tomt

För några timmar sen kom jag hem till Nyköping. Och den här gången känns det att det är för sommaren. Det är på ett sätt väldigt skönt, men fan vad jag kommer sakna det som vi nu har haft. Gårdagen blev riktigt lyckad och jag hade så kul, smset längst ner i detta inlägg är som ni ser skrivet av min fru (aka Therese) och det sammanfattar allting väldigt bra.
Här regnar det för fullt och lägenheten är tom, det passar mitt humör just nu ganska bra.

Jag längtar redan efter att få träffa er alla igen, dansa, snacka en jävla massa skit och vara allmänt galna på fester som varar hela natten lång. Precis som den som just nu har varit.

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description

image description


Kommentarer
Postat av: T

Snygging! Can't wait!

2012-06-11 @ 17:32:00
Postat av: Emame

Fina fina bilder!

2012-06-12 @ 16:15:02

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0