Det här med uppdatering har ju inte gått så bra...

Just nu är jag återvänd till Norrköping för några dagar, har varit hemma och jobbat i några timmar och passade då även på att fira Amandas födelsedag, men nu är jag tillbaka. Vi sitter ett gäng pch väntar ut regnet, vi skulle ju till folkparken och spela fotboll, och ikväll skulle vi grilla, men vi får se vad som händer istället. Det börjar förhoppningsvis ljusna.
Jag ska berätta och låta er läsa mina tankar igen, snart. Jag lovar. Jag vill. Även fast ni inte är så många där ute som bryr er, och ännu färre som faktiskt engagerar er och kommenterar. Men jag ska egentligen inte surna ihop för det där för jag är ju i stort sett likadan själv. Så, känn inget hat min vänner, bara en push!^^

Kommentarer
Postat av: Emo ema

Puss!

2012-06-09 @ 16:44:44

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0