Motivation. Träning. Kost.

Jag har nu börjat ändra min motivation, träning och kost. Lite förändring behövs nu! Det är svårt, tar tid och kräver planering. Man rullar bara framåt, precis som vanligt och jag börjar tröttna på det nu. Jag går till och från skolan i stort sett varje dag, tar en promenad på kvällarna och ska försöka börja springa oftare. Efter frisk luft mår man bättre, sover bättre och det gör en bara gott. Att träna på gym i Norrpan känns så där, jag skulle inte utnyttja det...
Men, det svåraste är att finna motivation. Jag ska försöka komma på en plan, och man jag kommer på nåt bra så delar jag med mig. Om det nu är någon som vill veta. Klart att ni vill!


En bra funktion på eniro!! Mät.

Kommentarer
Postat av: T

Bror, jag är med dig!

2012-02-05 @ 19:58:52

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0