Hej hej, hallå bloggen

Trevlig helg mina kamrater! Ännu en vecka har gått, det går fort, men vem är ledsen över det? Ingen! Äntligen lördag, det är just nu elva grader kallt ute och man börjar skymta den blåa himlen bakom molnen. Jag klagar inte! Den här veckan har jag inte gjort så mycket. Pappa har klagat på att jag inte skriver nåt roligt på bloggen längre, typ som varför grävlingen heter just grävling, är det för att den är bra på att gräva, jag citerar: "Har du någonsin sett en grävling in action?" Svar: Nej det har jag inte, har du det eller? Men jag har gjort två saker denna vecka som snart har passerat. 1. Jag har sprungit årets (ÅRETS!) första runda. "45 minuter genom Norrköping" kallar jag den för. Och ack så tacksam jag är för den. Jag är tacksam för att min fader har lärt mig hur man ska andas, när man springer, för om man inte andas uuuuut kan man inte andas iiiiin, och min tjurighet. Jag är tacksam för mitt slit på spinningcykeln som förmodligen är anledningen till varför det kändes så lätt första halvan, och min moders sätt att ge dåligt samvete om man inte följer med henne och tränar. OCH tack till In Flames som gör så jävla bra musik. 2. Den andra saken som har hänt är att jag har varit ensam tjej i vår projektgrupp och blivit totalt utmobbad för en av mina appar på telefonen - My Horse - jag skäms inte, min häst heter Sven.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0