Höst

Imorse när jag gick upp var det 14 grader ute, inte för att just den temperaturen är lika med höst men man känner att det är helt annan luft och vindar nu, vi går helt enkelt mot andra tider. Det kan man ju också se i kalendern då vi närmar oss min 20 årsdag med stormsteg! Det är 23 dagar kvar, men 35 dagar till kalaset. Om jag fortfarand pendlar till Norrpan då, vilket är mest troligt, så måste mina föräldrar gå upp grymt tidigt för att kunna gratta mig på morgonen..

Nog om detta. Jag ville bara säga att jag längtar till den riktiga hösten är här, tycker inte om såna här mellan perioder, de är så oförutsägbara med väder och så, så jag röstar på att den riktiga hösten ska komma med sina klara luft och krispiga löv.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0