Jag är trött.

Jag är trött på att bli behandlad som skit.
Jag är trött på att inte bli tagen på allvar.
Jag är trött på personer som bara ser förbi mig.
Jag är trött på människor som tror sig vara bättre än mig.
Jag är trött på såna som aldrig kan visa uppskattning.
Jag är trött på att man oftast får så jävla lite tillbaka.
Jag är trött på allt som bara visar sig vara prat.
Jag är trött på människor som får mig att känna mig som ett litet barn.
Jag är trött på spydigheter.
Jag är trött att sova dåligt.
Jag är trött på att alltid få skoskav.
Jag är trött på att få dåligt samvete.
Jag är trött på att vara så långsint.
Jag är trött på mitt hår.
Jag är trött på människor som stavar helt fel.
Jag är trött på dåliga tv-program.
Jag är trött på att det ibland känns som att jag syndar bara genom att äta en knäckemacka.
Jag är trött på att vara så jävla blödig vid vissa tillfällen.
Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Men jag tycker om dig ändå! Var inte deppig vännen :) <3

2010-11-16 @ 18:45:20

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0