Dem sjungade tvåorna i skolan ger mig rännskiteångest.

Kom precis hem efter en fika med tjerna på stan. Det var trevligt.
Var faktiskt rätt så länge sen som vi alla var samlade utanför skolan, så det var kul och rätt flumigt. Precis som det ska vara.

Efter att ha hjälpt Sandra med designen på hennes nya blogg blev jag bjuden på fika, då hon verkade uppskatta det färdiga resultatet.
Den blev rätt bra faktiskt.
När vi satt där på Coffeehouse by George rankade vi alla efter hur bra man är på att svara på sms. Det blev en del blandade reaktioner om man säger så. Jag blev faktiskt rätt nöjd med min placering.
På listan utan Sara Hilarious blev jag två och med Sara så fick jag hoppa ner till tredje plats då hon knep min andra placering.
Amanda tror jag blev lite missnöjd med sin plats på denna ärofyllda lista så nu svarar hon snabbt som sjutton på sms^^
En som definitivt blev förvånad och besviken på sin placering var allas vår Sandrastrawberry, inte kan hon vara sämre än Malin på att svara på sms...

Jaa, det är sånt här vi pratar och resonerar om när vi får tillfälle, tillfällen behöver inte ges utan vi tar dem. En fråga som jag tror att alla vi har ställt oss är hur andra uppfattar oss, vi pratar helt seriöst om precis allting. Det kan vara allt från vad man ska ha på sig, vem som är fulare än vem, hur många barn man vill ha när det är tid för sånt, hur många ord man kan komma på som börjar på bokstaven K. Eller så kan det handla om ingenting, alla pratar i munnen på varandra och alla blir sura för att ingen lyssnar.
Det här var en lite censurerad beskrivning men jag lyckades ändå dra ut på det ganska mycket. Ahaa även det en sak som vi är väldigt bra på!

Ett skämt kan vara roligt även fast man har dragit det i oändligheternas oändlighet. det spelar liksom ingen roll.
Alla kan ha hört det till leda men det funkar i alla fall.
Kanske inte alltid dock..





Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha! Kunde inte beskrivas bättre! :D

2009-11-03 @ 18:24:17
URL: http://sandrastrawberry.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0