Börjar nog bli lite trött nu

Har suttit vid datorn sedan klockan nio i morse. Hjärnan börjar kännas som en klutt potatismos.
Trött är jag också. Min iPod har legat på laddning bakom mig och nu såg jag att den var färdig laddad så jag drog ut sladden och la ner grejerna i väskan. Kom på att jag hade tagit bort hörlurarna någonstans, blev lite orolig för jag kom inte ihåg var jag hade lagt dem.
Började rota i väskan och tempot bara ökade och ökade, tankarna snurrade frenetiskt och jag tänkte bara på att jag verkligen inte vill att jag ska ha lagt bort dem!

Stannar upp.
Tittar lite till höger och ser en rosa sladd som leder från datorn.
Från datorn till mitt huvud. Mina öron.
Ahaa.. där var dom visst.
Där har dom varit utan att säga något, fy fan vilken dålig stil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ibland hänger man helt enkelt inte med i huvudet ;)

2009-11-11 @ 15:10:39
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, så har jag letat hysteriskt efter mina glasögon så har de suttit på näsan! :p

2009-11-11 @ 19:00:10

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0