Blandat


Sicilien 2008


 

Egypten 2009

 

Ros som trotsar kylan för sin skönhet

 

Myzack

 

Just det.

Jag kom på en sak nu. Jag satt i skolan för någon dag sedan och kollade igenom min blogg lite snabbt. Såg då att man inte kunde se mina specialtecken.. Inte så roligt, för de är så fina, men aja. Bara så att ni vet så är det ett litet hjärta efter Myzack. I den där lilla rutan så är det ett hjärta.

 

Nu ska jag börja tänka på refrängen, är väldigt trött så det ska bli skönt att få sova tidigt. Dock vääldigt tidigt. Men det är bra för då är man ju förhoppningsvis utvilad imorgon, annat vore ju rätt så konstigt.

 


Kommentarer
Postat av: katarina

Jag ser hjärtat :) <3

2009-11-05 @ 20:38:08
Postat av: åke w

Fint bild från Sicilien, undrar vem fotografen var??!!

2009-11-06 @ 12:54:12

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0