Aj. (Skulle ha kommit upp i fredags)

Malin var först med körkort.
Jag var först med att helt självmant orska min kropp smärta.
Klagar inte. Utan konstaterar bara att det kändes.
Men är man en riktig krigare så är man, då klarar man ju det mesta.
Jag är som Lotta, hon på Bråkmakargatan alltså, jag kan allt (med vissa undantag men det behöver man väl inte erkänna?) Åka slalom, vissla, hitta julgranar, köpa karameller som man gråter av, tappa bort min Bamse, skratta åt när min obefintliga bror ramlar i sjön och tatuera mig.
Jag har en känsla av att om Lotta växte upp till att vara lite mer ghetto och gangstah så skulle hon också gadda sig.
Aiiight?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tatuerat dig? :D

2009-11-09 @ 10:11:57

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0