Jag är hungrig

Fredag! Hur känns det för er? Skönt att veckan är slut?

Jag är trött, som vanligt. Började veckan med förkylning och sängliggande, sen avslutade jag veckan med heldag på mässa med RISE och nu ska jag åka hem till Nyköping. Jo tackar som frågar, jag mår bättre men är fortfarande inte helt kry. Inte den mest produktiva veckan, men det är skit samma.

Nedstående bild är jag i ett nötskal. I alla sociala sammanhang. Finns det något bättre än att tjuvlyssna? Så om ni ser mig, stirrandes rakt fram med glasartad blick, plötsligt vända mig mot ett pågående samtal så antingen dömer jag den som pratar eller ger ett tyst svar i tanken. Förmodligen ganska föraktfullt.

Hoppas ni får en trevlig helg, och att ni alla mår bra.


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0