På äventyr i Kista

Igår 07:18 gick tåget till Stockholm. Jag är nu en del av RISE nystartade kommunikationsnätverk och vi skulle ha en uppstartsdag. Väl framme på Centralstationen letade jag mig ner i underjorden för att hitta tunnelbanan till Kista. 


Jag hittade, jag kom fram och jag åkte hem. Det var en fullspäckad dag med diskussioner från 10-16, om allt mellan himmel och jord. Det var dock himla skönt att få komma hem sen och krypa ner i sängen. 

Nu står jag och snackar lite skit med en skata som hoppar runt mina fötter i väntan på katten Gustav. Sen blir det möte hela förmiddagen (tror jag) och sen opponering. 

Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Mor

Låter som en bra dag, vilka fina syrener.

2017-06-04 @ 14:33:23

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0