Tipz till andra sjuklingar

Jag har bara två tipz, men bättre det än inga tipz alls eller hur?
 
1) gör din egna superduper-dryck. Men bestod av apelsiner, lime, ingefära, morot, kanel, honung med chili och 1,5 liter vatten. Sjud 20 minuter och låt det sedan stå och dra. Jag hade i honungen när det hela hade svalnat lite. 
 
 
2) låt din inre pensionär komma fram. Jag tog upp mitt broderi. Det var roligt, och om du gör någonting som du tycker är roligt går tiden fortare, plus att du inte tänker lika mycket på hur dåligt du mår.  
 
 

Kommentarer
Postat av: AnneMarie

Hoppas du mår bättre snart.Kram

2016-09-02 @ 14:59:13
Postat av: Mor

Låter både bra och lite mysigt

2016-09-02 @ 15:44:52

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0