Atjo, prosit!

Förkylning, dålig i magen, migrän och munsår. Ja jag känner mig verkligen på topp, snygg och hälsosam. Hoppas att min taktik att klumpa ihop så många åkommor som möjligt samtidigt kommer spara mig tid senare. Förmodligen inte, men det var värt ett försök! 
 
Hela den här veckan har jag spenderat i sängen eller soffan, framför Gilmore Girls. Serien jag älskar att hata. Den är så mysig samtidigt som den är fruktansvärt retande. 
 
 
Men jag har faltiskt ansträngt mig och hängt med Emma också, the sunshine of my life. Idag får jag inte ligga i sängen hela dagen, för Demola börjar. Mer om det senare. 

Kommentarer
Postat av: E

☀️☀️☀️☀️

2016-09-01 @ 18:43:34
Postat av: Petrus

bästa serien <3

2016-09-02 @ 00:44:56
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0