#helg

Fredag: 
Sista dagen på veckan. Jag hade redovisning i Linköping, vilken gick väldigt bra. Åkte hem, Gustav bjöd på lunch och sen gick hem för städa, diska undan och byta lakan. Gjorde fint inför finbesök; Petra var på ingång! Gick och mötte vid tåget och vi gick tillsammans hem. Lagade spagetti och köttfärssås, Emma kom över så vi åt tillsammans och satt och snackade skit. 
 
 
Lördag: 
Emmas födelsedag och Johanna kommer till stan! Vi möts på stan, Andreas är med och han får välja vart vi ska fika. Han valde inte det bästa stället.. vi går missnöjda därifrån men nöjda över att få hänga med varandra igen. Vi skiljs åt. Jag och Petra går hem igen, vi börjar göra oss redo för sittning. GDK fyller 10 år så vi ska på jubileumssittning, men innan den går vi hem till Emma, sminkar oss och dricker bubbel. Väl på sittningen får vi samma meny som vid alla tidigare sittningar men det gör inte så mycket, med bra bordsherrar och sällskap lyckas vi ha ganska roligt! Det blir en lång kväll och väl hemma somnar vi ganska snabbt.
 
 
Söndag:
Det är ett trött gäng som äter pizza. Petra och Johanna ska åka hem, jag och Emma ligger i soffan och glor på tv. Väl hemma somnar jag tidigt, det är ingenting jag skäms över. 

Kommentarer
Postat av: Mor

Låter som en bra helg.

2016-10-17 @ 16:23:38

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0