Men hörrni..

.. visst känns det piss idag? 
Så jävla tråkigt. Det regnade när jag gick upp imorse och det har varit fruktansvärt grått ute hela dagen. Nä, en riktig skitdag. Sol inne, sol i sinne brukar man ju säga, idag har det ju varit den totala motsattsen. 
 
Vad gör jag då för att roa mig själv? Som vanligt kollar jag på roliga youtube-klipp, gör min powerpose för mig själv, ska springa en runda och så har jag faktiskt tagit fram det första julpyntet: se nedstående bild. Minijulkulor på fatet till min ljuslykta från Höganäs.
När mamma var här i fredags frågade hon om jag inte skulle skaffa julgran i år. Det skulle ju faktiskt vara lite mysigt, vad tycker ni, ska jag? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

En adventsgran på balkongen kanske

Svar: Men det var ju meningen att jag skulle ha en inne, så att jag kan pynta den
Nina

2016-11-16 @ 07:28:08

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0