Fikasugen gubbe säger sanningen!

Har ni läst insändaren Kaféstudenter borde hålla sig hemma i NSD idag?
Inte? 
Där tycker signaturen Fikasugen gubbe att det är fel av studenter, eller som han uttrycker det, framtida proffesorer att de studerar på fik. De tar tydligen upp halva lokalerna och är i slutändan anledningen till att ett kafé går i konkurs. Det är alltid roligt med insändare, de ger en inblick i någon annans liv. Vi får ta del av andras värderingar och känslomässiga livsfrågor. Det är roligt. Jag känner dock att jag går under gubbens radar i just den här frågan. 
1. Jag är absolut ingen framtida professor. 2. Jag spenderar majoriteten av min tid hemma, och om jag skulle studera på ett fik skulle jag förmodligen göra det själv. Vilket gör att även han skulle få plats. 3. Jag fikar i stort sett precis som "vanligt folk". 
 
 
Ser mumsigt ut eller hur? Mm, men den här bilden är tagen på Sicilien, känns lite långt att åka dit för att plugga på ett fik. Får bli en annan dag!
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0