YES!

Klickar på skicka, och klappar mig själv på axeln.
En inlämning inskickad, bara eh.. fyra, eller fem, examinerande moment kvar? 
Men jävligt skönt. Ikväll köttade jag, och det betalade sig. Men jag tog en paus förut; bäddade rent i sängen, för ni som håller koll på mitt schema vet att jag har tvättstugan imorgon, och bakade bröd. 
 
Det var skönt att få försvinna in i en annan värld för en stund. Att få släppa de känslomedvetna gränssnitten, hörelnedsättningarnas inverkan på demens (för vet ni att om du hör dåligt kan det leda till demens?) och alla faktorer som påverkar vår sociala kognition. Det var skönt att få knåda en spänstig deg för en stund. Men det var svårt att pensla på ägget. Speciellt med den lilla målarpensel jag var tvungen att använda.. Nu ska jag ta mig en nybakt bulle, och sen ska jag sova. Hoppas till gudarna att de inte smakar skit! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fina, blir riktigt sugen

Svar: Du kan då smaka! OM DU KOMMER HIT
Nina

2016-05-19 @ 08:26:51
Postat av: AnneMarie

Dom ser väldigt goda ut

Svar: tackar :) Dom blev ganska goda faktiskt!
Nina

2016-05-20 @ 07:22:28

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0