En helt vanlig tisdag.

Igår blev en sån himla bra dag! Vi hade som sagt redovisning och det var bra väder. På eftermiddagen mötte jag upp Emma och vi gick hem till henne. Vi pratade om hennes kommande karriär (!) och jag blev bjuden på mat. Hon vet att vägen till mitt hjärta går via mat. Sen kollade vi så klart på veckans Game of thrones, och jävlar vilket avsnitt hörrni. 
 
Vad gör ni idag?
Jag har som vanligt lite allt möjligt på min agenda, en hel del plugg men även en del annat pyssel:
  • Betala räkningar
  • Klipp av jeansen
  • 729A99: sammanfatta artiklarna
  • 729A99: skriv rapporten
  • Hälsodeklarationen Vaccinationskliniken
  • Unionens sparande och pension, Luis De Geer, 15:00
  • 729A46: skriv rapport
  • Spåna födelsedagspresent
  • Maila: Schema?
  • Maila: blanketten Demola
  • Kolla upp skrivbordsförvaring
  • Plantera om Pelargonerna 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har för körigt du!! Kram

Svar: Nej, inte direkt
Nina

2016-05-24 @ 11:43:45

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0