En helg i korthet

 
Vilken helg!
Jag har hunnit med ganska mycket: jobbat på kvantum, tittat på min katt som njuter i solen, skruvat staket med pappa, kapat träd, grillat med kusin och kusinbarn, solat och gått promenad med mamma. 
Igår kväll, efter att jag kastat i mig mat och racercyklat till bussen in till stan, träffade jag Amanda och Fredrika. Det var roligt, de drack vin och jag cider, vi fnittrade och efter några timmar blev det dags för de andra pinglorna att gå ut och då jag gick mot bussen.
 
Nu är jag tillbaka i Norrköping! För att dämpa ångesten som nästan totalt har övertaget om min kropp, och skingra tankarna, har jag tagit en promenad och suttit en stund på balkongen. Nu blir det mat och några riktigt roliga akademiska artiklar! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg outfit!

2016-05-10 @ 22:40:41
Postat av: Anonym

/petrus

2016-05-10 @ 22:41:01

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0