Veckans höjdpunkt!

 
  • Fruktstund med Emma (tillhör egentligen förra veckans höjdpunkt, men den fick slinka in här)
  • Kvinnan på cykel med en kanin på pakethållaren. Upptäckt på vägen hem, efter att present hade inhandlats till ett visst födelsedagsbarn som snart fyller 25! 
  • American Crime Story: the people v O.J Simpson, så bra. Sevärt helt klart. Kollar på ett avsnitt varje kväll för att släppa plugget innan min skönhetssömn. Fylls då passande nog av lite vrede blandat med förakt. 
  • Efter handledningen med en av mina handledare blev klart för mig att jag, trots mina tvivel och påhittade förväntningar, att jag låg ganska bra till. Kommer nog klara den kursen också! 
  • Inlämning av två (TVÅÅÅÅ!) rapporter imorgon. Det brinner lite i knutarna nu. Kommer gå bra. Känns lite panikartat nu, men det kommer kännas så jävla skönt på lördag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att gå jättebra. Kram

2016-06-03 @ 15:51:59

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0