Guden har varit god.

Det är full rulle. Eller egentligen inte. Jag går upp, cyklar till jobbet, jobbar, cyklar hem, äter middag, kollar ett avsnitt Nurse Jackie, läser något kapitel ur Visning pågår. Och sen somnar jag. Så ser i stort sett alla dagar ut. Helgerna också, men då hoppar jag bara över det där med jobbet. 

Många har semester, eller ser fram emot semester. Inte jag. Därför börjar jag finna allt detta jävla tjat som något irriterande. Semester under sommarmånaderna är inget speciellt, eller nytt, varför måste det då nämnas i varje konversation? Visst att det är skönt, men det är det att skita när man är riktigt nödig också, men inte nämner jag det särskilt ofta. 

Nu är klockan läggdags. Godnatt dagboken. 




Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0