Kolla mamma, och ja ni andra får också kolla.

 
Den blommar, jättemycket. Knopparna torkade inte alls ihop! 
Jahapp. Vad gör ni idag? Jag har tränat lite hemma framför tvn (ja det är så jag jobbar nu för tiden, har inte råd med gymkort), duschat, diskat, suktat efter kaffe men har ingen mjölk hemma så känns inte värt, och pluggat. Och tagit det där oansträngda kortet. 
I helgen var nämligen min mamma här hos mig och varje gång hon kommer får jag något levande. Typ en bukett tulpaner eller som nu, Narcisser. Hon vet att jag blir glad av det. Andra saker som min mamma vet att jag bli glad av är bakverk, drinkar, vin och mat - så vi ägnade oss åt alla de olika sakerna när hon var här. Det är ju bäst att passa på liksom. Det var i alla fall väldigt skönt och kul att få ha henne här på lån i några timmar! 
Nä, nu får jag se EN youtubevideo till och sen måste jag skriva några stycken till innan jag ska bege mig mot min nästa matmamma, Emma! 
 

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Nu ser du verkligen ut som mammas flicka, fan, du får väl rocka till dig!

2016-02-24 @ 07:43:14

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0