Det finns ju fördelar med allt

Fredag till lördag hade jag besök av Amanda. Vi var ute och åt hamburgare på Stadsvakten och efter det mötte vi upp Art för några öl. Och där hade större delar av min mat- och levnadskassa försvunnit på en helg.
När en inte har så mycket att leva på märks ju såna här utgifter extra väl. Men jag är inte bitter. Det lär en bara att leva och se på tillgångar på ett annat sätt. Jag tycker inte längre att havregrynsgröt är tråkigt utan det är det ultimata frukost-, lunch- eller middagsmålet. Gröten går att variera oerhört mycket och jag har hittat några nya favoritkombinationer. Och jag har nog aldrig tidigare gjort så många fynd i mina egna frys som nu under årets första månader! 
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0