Det ska lukta citrus.

Igår lagade jag mat. Och det var tydlige fler än bara jag som var hungrig här hemma. Mina vägagr drog tydligen i sig en hel del. För jävlar vad det har luktat mat hela natten. Jag måste ha fått en släng av psykopatgenen för varje gång jag har vaknat så har jag stört mig nåt jävulskt på lukten. Det gör mig galen! Även fast jag lagar mat med dörren till köket stängd och jag har fläkten på, så luktar det. Trots att jag efter när maten är klar diskar alla grytor och katruller och låter köksfönstret stå öppet, så luktar det. Vafan ska jag göra? Eller varför bryr jag mig så mycket?
 
Så fort jag gick upp tände jag en massa doftljus. De är mina nya kompisar. Och om det är någon som bryr sig så behöver jag alltid fler *wink - snart jul så jag uppmanar till lite mer konsumtion*. Här är mina favvosar i alla fall. 
 
Dessa sköningar finns på lyko.se
 
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0