I'm back!

Efter ändrade planer packade jag och mamma in oss i bilen i söndags och styrde kosan mot Norrköping. Väl framme började mamma tvätta fönster och jag packade ur mitt liv ur väskorna. Vi trodde att lägenheten skulle kännas mer unken efter att ha stått tom i stprt sett sen innan midsommar, men det var inte så farligt. Vi har storstädat; lister, hela balkongen, rensat garederab och skafferi, you name it, vi har gjort allt. Kvällen avslutades med pizza/pasta och sen somnade vi gott. 
 
Mamma åkte hem igår. Och det kändes fördjävligt. Hur är jag så dålig på att vara själv, varför blir jag ensam på en gång? Jag tänkte göra lasagne, men tappade lusten. Jag skulle ta en promenad men ändrade mig när jag började böla. Jag repade mig och kände att allt inte kändes så farligt. Då råkade jag bre smör på en hårdmacka som jag hade tänkt ha färskost på och då brast det. Så då stod jag där och fulgrät en stund. 
 
Ny dag nya tag, eller hur? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Det tror fan det att du står och fulbölar när du äter en knäcke med färskost, testa en riktig falukorvskiva (ca 2 cm tjock) på en knäcke med ett brett lager majonäs nästa gång du känner dig nere!

Svar: tack men nej tack
Nina

2016-08-23 @ 09:36:54

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0