Pust, stånk och stön.

Det känns lite tungt nu. Har försovit mig, skjutit upp saker och bara undvikit att ta tag i vissa grejer. Detta bottnar delvis i att jag i stort sett aldrig är schemalagd just nu, de som håller i två av mina kurser har släppt oss på grönbete med eget ansvar och ja, då blir det svårt att ta tag i grejer. Men jag har i alla fall gjort några småsaker varje dag! Nu sitter jag och går igenom mina skisser i en kurs för att ta dem till nästa steg, men fyfan så trist det känns. 



Ikväll ska mina föräldrar på Ikea och jag har bestämt att följa med dem hem. Gör er beredda på katt-snapchats!! 🐯

Kommentarer
Postat av: Petrus

Bara en katt-snap so far. Send moooore yes? :))))

Svar: Yes! Jag ska ska. Lovar 🐯
Nina

2015-10-24 @ 02:31:56
URL: http://aggskal.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0