11 anledningar till att skaffa hund

Jag läste på elle.se en artikel om varför vi ska skaffa hund, och det kom ju inte mer "lägligt". Jag är nu inne i en period nu då jag kan sakna en fyrfota vän så att jag får ont i magen, jag blir fruktansvärt avis på alla hundägare jag möter och igår grät jag floder när  jag en hund avlivas i Världens bästa veterinär på SVT... 
 
Att ha hund är dock inte möjligt just nu men jag fundera på att börja spara pengar i ett hundkonto som jag kan utnyttja senare i livet. Bra idé va?
 
Här kommer deras 11 anledningar:
1. Du kommer ut i friska luften
2. Du får motion
3. Den gör oss gladare
4. Du blir friskare
5. Du har alltid, ALLTID, en bästa vän
6. Du är aldrig ensam
7. Den är lojal
8. Den ger dig fler vänner
9. Den ger oss en bättre start på dagen
10. Den är gullig
11. Den kan lukta sig till cancer
 
 

Kommentarer
Postat av: Mora

Håller med på alla punkter

2015-10-06 @ 09:58:41

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0