- the end -

på veckan alltså. Om några timmar tycker jag i alla fall att man kan säga så. Och fy fan så skönt det ska bli, tycker ni inte det?
 
Den här veckan blev otroligt mycket bättre än vad jag trodde i söndags när jag satt och hulkade i sängen pga den där jävla ångesten. Med bättre menar jag att jag inte har behövt göra så mycket som jag trodde. Jag är en jävla slacker. Därför skrev jag idag ett schema:
10:45-12:15 PLUGGA
12:15-12:45 DAMMSUGA
12:45-13:15 DUSCHA
13:15-14:30 PLUGGA
 
15:30 - GÅ PÅ STAN
16:27 - MÖTA AMANDA
 
men jag råkade bryta schemat redan på andra punkten.. Jag bestämde mig för att torka golven också och då blev det ju ett tidspåslag på en kvart, men jag hoppade över duschen så nu luktar jag usch istället. Men vafan!
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0