i kväll' äv. ikväll' adv.

Ikväll har jag blivit mött av Emma vid bussen. Vi började prata om sådant som stör oss, egenskaper vi gillar, egna upplevelser, etc, på en gång. Helt utan filter. Vi gick och åt pizza på pappa grappa för att sedan se veckans GoT-avsnitt. Sen kom jag hem och blev påmind om hur jävla skönt det är att komma hem till mitt, slänga väskan på pallen och släppa sig i hallen. Nu ligger jag i sängen med magkatarr, och en redig dos inspiration - med namnet Sköna Hem, Sveriges största inredningsmagasin. 

Kommentarer
Postat av: E

Fan vi kul vi hare. Krya på magen! De e en dag imojon åsse

2015-05-04 @ 22:56:26
Postat av: Mor

Låter som du har et riktigt bra i fislukten!

2015-05-05 @ 07:18:40
Postat av: Petrus

Pizza och prutt! Allt på P är bara för bra <3

Men stackars mage. Krya!

2015-05-06 @ 04:10:34
URL: http://aggskal.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0