Italiensk musik!

Nu när vi var iväg så hade vi alltid tvn på i bakgrunden när vi var på hotellrummet. Och den enda kanal som inte var dubbad var MTV, så det blev en del italiensk musik och den tänkte jag nu dela med mig av! 
 
Den här låten hatade jag i början, men lite mot min vilja tog den sig in i mitt inre och i slutet på vistelsen sjöng jag med: 
 
 
Den här snubben störde jag mig så jävla mycket på! Hur kan han ha så FULA glasögon, de passar ju inte till hans ansikte över huvud taget!! Men sjunger med i låten gör jag varje gång!  
 
 
Den HÄR spelades ibland också, inte lika ofta, och den tycker jag är lite fin: 
 
Det var en till låt som spelades väldigt ofta, där en tjej med kortklippt mörkt hår bara står och sjunger in i kameran. Den är helt omöjlig att hitta, kanske för att jag varken kommer ihåg hennes eller låtens namn, men det var ju inget problem med de låtarna här över. Det spelar egentligen inte så stor roll att jag inte hittar den, för den var inte bra.
 
Sen spelade ju en del internationell musik också, som exempelvis Drake, Ariana Grandes Focus, och så klart Adele med sin Hello. Men de är inte lika roliga att lägga upp här för de spelas ju här hemma också. 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0