Världens bästa tidsfördriv

Det måste väl ändå vara att leta recept?
Ja, det tycker i alla fall jag. Det är roligt för då blir jag inspirerad, sugen och känner kreativiteten flöda. Sen att jag inte lagar alla recept jag hittar (och skriver ut) det är en annan femma. Den här veckan har jag nog haft med mig minst två nya recept med mig hem varje dag. De är så fina också eftersom de är utskrivna på jobbets färgskrivare, men det kan vi prata lite tyst om. 
 
Mina favoriter this far är:
  • Elle Mat och Vin
  • Elle Mat och Vins bloggare, speciellt Siri
  • Recept.nu (klassiker)
  • och sen kom jag inte på någon mer sida direkt, nu känns punktlistan helt plötsligt lite mesig..
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Du är så jävla mysig!!

2015-08-05 @ 13:05:21
Postat av: petrus

älskar sista punkten (och gifen)!

2015-08-06 @ 19:28:05
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0