Burr.

Den här veckan har det varit påverkansveckan. Som namnet säger så har man i en veckas tid (ungefär) fått chansen att påverka och förändra allt mellan himmel och jord på sin utbildning/campus/universitet som student. Nu är den veckan nästan slut och det är ganska skönt! På måndag är ett nytt event som också det kommer ta tid. Just nu sitter jag på pendeln hem från Linköping och nyser. 

Jag var hemhemma i helgen, blev förkyld och myste framför brasan. Idag fryser jag om fötterna och så fick jag 8 rätt av 11 möjliga i DNs quiz "Hur mycket kan du om Sällskapsresan?". Jag blev lite stolt, Linda tyckte det var pinsamt. 

Kommentarer
Postat av: Petrus

prosit!

2014-11-14 @ 21:04:09
URL: http://aggskal.blogg.se
Postat av: AM

Jag fick 9 rätt

2014-11-17 @ 09:25:55

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0