kan inte sova, detta är mitt tidsfördriv:

Skannar varje hörn på Instagram, ingenting av det som har hänt under den senaste timmen har undgått mig. Jag har full koll. Väntar med spänning på ett förhör.

Ringer och väcker folk. "Jaha sov du? förlåt" Nej så sa jag faktiskt inte. Brydde mig inte riktigt.

Funderar över varför jag blir så frustrerad när jag inte kan sova. Detta funderande har jag kommit fram till bara gör mig mer frustrerad. Är nu lite sur också.

Vill göra någonting - började kolla på en film, tröttnade för att jag är för trött, stänger av och kan inte sova. Kanske var det filmen som kändes fel? Bytte film men kände samma sak.
 
Tänker på hur dåligt jag ser utan glasögon. Börjar ora mig över att jag en dag kommer vara blind.
 
Pratar för mig själv om på hur dåligt humör jag är, och hur fort det vände. Känner mig konstig, patetisk och ensam, så håller från och med NU käften.
 
Läser bloggar. Alla är dåliga.
 
Har en liten klump i magen som uppenbarligen inte vill försvinna.
 
Är anti, men anstränger mig ändå såå mycket att jag till och med bildgooglar en bild till det här superpositiva inlägget. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0