det funkar ju inte!

Sitter i köket. Emz sitter mitt emot mig, äter klubba. Hon försöker fresta mig. Hur går det? Jag vet inte riktigt om hon fick den reaktion hon förväntade sig...
 
 
Men glad måndag på er!
 
Vad har ni gjort i helgen? (jag vet, jag ställer en fråga till er - ingen kommenterar, så jag förväntar mig inget svar)
Jag har i alla fall haft en bra helg, åkte hem till Nyköping i fredags, jobbade och tog sen en promenad med mamma, åt pannkakor och åkte hit igen. HÄR blev det fest med mina Snattare och stofilerna i Skurkeriet. En bra kväll, helt klart!

Kommentarer
Postat av: petti

Jag har promenixat, dansat, skrattat, shottat, skålat, ätit, sovit. <3

Svar: ÅH tack P! :D Ett svaaaaaaar, me so happy^^ <3
Nina

2013-01-22 @ 03:11:01
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0