bra dag fan.

Denna torsdag började väldigt bra. Fick bra frukost som bestod av lite mer än vad den vanligtvis brukar göra - kan ju inte gå fel!
Kändes som att vi sen tog den väldigt korta sträckan till skolan i max två kliv för pang, poff, kapow så var det föreläsning i varumärkes profilering.

Aja, dagen har varit bra. Tänker inte tråka ut er med en full redogörelse över vad/hur/var jag spenderat varje minut av idag. Just nu ligger jag i alla fall i sängen och tänker snart knyta ihop säcken, detta gör jag tillsammans med Alex och Sigge. Kan ju inte heller gå fel!


Kommentarer
Postat av: Petra

Nina, kan du berätta om din dag?

Svar: Det kan jag! Kolla nästa inlägg ;)
Nina

2013-01-18 @ 00:38:31
URL: http://aggskal.blogg.se

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0