livet på LiU

 
På tal om någonting helt annat. Vad gör ni?
Jag sitter i skolan, har precis ätit, lyssnar på Hassle och studerar alla människor som rör sig här.
Jag funderar över varför det bara är min pappa som kommenterar här på bloggen. Jag vet varför, men funderar i alla fall. Vart får han allt ifrån? Hur kan det komma sig att majoriteten av gångerna som han skriver någonting så får det mig att bli ganska fundersam. Är det därifrån jag får mina ord? Mitt sätt att alltid tänka saker i olika formuleringar. Som ni vet, i alla fall ni som läst här länge, så tycker jag om att trassla in mig själv i ord, meningar och just formuleringar. Mina tankar är inte spikraka och det jag skriver är heller inte glasklart. Jag älskar det. Men hur uppfattas det av andra? Det kanske är jobbigt. Inte vet jag.
 
Jag älskar ord, tecken och hösten - jag älskar att skriva, att få uttrycka mig på ett sätt som jag tycker att jag behärskar. Jag tycker att jag gör det ganska bra också. Har fått höra att jag är bra på att skriva, men som den vanliga svensson jag är så har jag lite svårt att ta till mig sånt, lika svårt som när någon säger att jag har snygg rumpa eller är fin i håret.

Kommentarer
Postat av: Mora

Men Nina har du fin rumpa? Du är jättduktig på att jonglera med ord så att det blir intressant att läsa det du skriver. Jag ska bättra mig att kommentera men jag förmodar att du vill att alla andra också ska skriva

2012-10-04 @ 16:41:42
Postat av: Acke Bromfalk

Vet inte Mora om att du av Farmor alltid har haft en fin rumpa.
Hon kallar ju dig för SOCKERARSLE!

2012-10-05 @ 09:18:41

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0