längtan


Kommentarer
Postat av: Mora

Vilka otroligt vackra bilder men ack så ont det gör när man ramlar med längdskidorna på och farten är ganska hög. Undrar vem som är fotograf? Kan det var du?

Svar: Haha jaa, det är ju inte det skönaste direkt... Självklart är det jag. Alla bilder jag postar är mina, om det inte står nåt annat.
Nina

2012-10-16 @ 19:04:28
Postat av: Fredrika

Men bobbo, nej! Eventuellt ok att det ser ut sådär på julafton (och kanske nyår då men gärna med sisådär 5-10 + om det går att ordna tack) men sen får det gärna smälta bort :)

Svar: Men neeeeej! Skärp dig! Men jag ska ju till Boden två gånger i vinter så för mig räcker det med att det ser ut så där ;)
Nina

2012-10-17 @ 00:14:09

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0