Dålig uppdatering kamrater

Men jag har överlevt helgen!

Jag kan köra en snabb genomgång i vad som har hänt.
I fredags åkte jag hem. Det blev tacos och Let's Dance. Lördagen hjälpte jag pappa på jobbet hans. En trip till stugan och solen väntade, och efter den agerade jag hundvakt och två BUSfrön.
Delar av den Lemonska familjen kom från Huskvarna/Jönköping. Det sminkades, fixades hår och kläder byttes - det vankades KALAS!
Kalaset var för min kusin Martin som för lite sedan fyllde 40. Det var stoj och stim, god mat och musik. Det blev en lång kväll, men natten avslutades med en dans med pappa.
Söndagen bestod av tre timmars rundvandring i Nyköping, en glass i hamnen och städning av festlokal. Sen åkte jag tillbaka hit!

Och här i Norrpan händer det också grejer...
På torsdags vankas det Finmiddag, bland annat.



(och det är jag som har komponerat menyn)

 


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0