lilla kollektivet 2.0 vad är det?

Jo, det är där jag bor. Det är här jag trivs.
Har ju skrivit om det lite kort men här kommer min nya recension.
 
Vi bor tre GDK:are under samma tak på Kungsgatan i centrala Norrköping. Vi delar på en lägenhet med fyra rum, ett stort kök, en diskmaskin, en tvättstuga och två toaletter. Vi har lite för tunga möbler för vårt eget bästa och två av rummen slukas av gigantiska sängar (delvis skyldig!)
Vi har lite för nära till skolan, man hinner knappt känna kylan bita tag i kinderna när man går från dörr till dörr. Just nu ser det väldigt hemtrevligt ut faktiskt, och i helgen fick vi höra "Varför har inte jag det lika mysigt?!" vilket så klart känns fint. Vi har fått inflyttningspresenter, och några är för tillfället är portade.

Vi är dåliga på att dammsuga, men bra på att plocka i och ur diskmaskinnen, och på att spontandansa i köket.
Jag trivs. Det är mysigt. Vi har varandra. Och ni är så klart välkomna när ni vill.
 

Kommentarer
Postat av: Madzen

jag kommer snart och hälsar på!!!!!!

Svar: yaaaaaaaay!!
Nina

2012-12-11 @ 23:05:22
URL: http://madelicious.webblogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0