Hallihalloj!



13° & mulet, nej tack!
Helt grått på fredag, nej tack.
Och vem fan vill att det ska regna på måndag. (Jag vet att det framgår lite dåligt av bilden, men i alla fall)
Så fort vädret har varit bra ett tag blir man så jävla besatt och petig. Hopplöst. Varför lägga ner energi på det när man ändå inte kan göra något åt det.. ?

Och jag ska bättra mig med mitt bloggande, jag är själv trött på bilder frpn google och hemsidor. Nu ber jag inte om ursäkt för mitt dåliga bloggande, utan jag kommenterade det bara, inget mer med det, ger er en strimma hopp bara (och mig själv). Jag har ju faktiskt bilder som jag vill dela här, och jag vet en text jag ska skriva. Men tydligen ska jag inte göra det nu, sängen ropar på mig, jag hör den enda hit in.

Sov så sött ni där ute.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0