Måndag, herrejävlar!

Ojojoj! Snacka om rivstart på veckan. Började mitt jobb här på SN idag, och det gick verkligen inte obemärkt förbi. Här har det varit full rulle enda från att växeln öppnade klockan 8, plus att jag då redan satt och svettades över mailen.
Nu har det lugnat ner sig lite, men det snurrar fortfarande i huvudet, och snart får man ju gå hem. Bara en kvart kvar, det är helt bananas!! Igår kollade jag och Amanda på film, vi är verkligen bäst på att hyra film. Ikväll har jag ingenting planerat och det känns jäkligt nice faktiskt. Jag ska sitta ute i solen, äta jordgubbar, duscha, måla naglarna och bädda med nya lakan. Sen ska jag ju så klart försöka om man kan se True Blooood någonstans också - SOM JAG HAR LÄNGTAT!!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0